CVR 35685960

Phils Karaoke-service

Et godt alternativ til udlejning og selv-betjening. Læs hvorfor: 

Karaoke er fremragende underholdning til bl.a. polterabend, fødselsdag, firmaudflugt eller julefrokost. Det er underholdning , som man selv er med til at skabe, hvor man er med til at bestemme indholdet, og hvor man selv vælger, hvor meget man vil bidrage og deltage. Og især med hjælp af professionel teknik og ekspertise er karaoke garanteret til at hitte stort til en hver festlig lejlighed.

For en standard pris på kun 2000 kr. får man et komplet professionelt karaoke-anlæg, opstillet og betjent af en ekspert til din fest.  Kombiner evt. med festmusik.

Udstyr: 1000W PA-anlæg (600W front + 400W medhør) med 2 mikrofoner og 2 skærme.  

Karaoke-værten Phil Nice
Phils karaoke-anlæg Karaoke-anlæg, 1000W med front, bundkasse og monitor, 2 mikrofoner, 2 skærme, afvikles fra PC
Sangkatalogen er på over 25.000 numre, inkl. ca. 250 af de mest efterspurgte danske titler! Prisen svarer faktisk til det, at leje og hente udstyret, stille det op og betjene det selv. Men der er markante fordele ved at bruge denne betjente service:
  • Du er fri for at bøvle med teknikken. Lad en professionel tage sig af den del, og nyd din fest.
  • Teknikken er af professionel kvalitet, frem for noget, alle kan få fingrene i. Du vil mærke forskellen ift. både lydkvalitet og størrelsen afsangkatalogen.
  • Servicen målrettes den enkelte fest mht. f.eks. tidspunkt og lokalets størrelse.
  • Karaoke-værten er lige så aktiv eller passiv som du ønsker, og som stemningen lægger op til. Er folk tilbageholdende skal der noget underholdning og opfordring til. Er vildskab og larm i overkanten kan slagets gang styres lidt. Du bestemmer, men værten kan sit kram for at sikre en god og underholdende musikoplevelse.     
Se evt. FAQ - ofte stillede spørgsmål

Priser

Karaoke (Sjælland og Øerne):  3 timers karaoke-show: 2000 kr. alt inkl.
Transport-tillæg over Storebælt: hent tilbud.
Flere timer: hent tilbud. 

Dinnermusik + karaoke: 500 kr. + 500 kr./time  


Jeg vil blive kontaktet vedr. karaoke

FAQ - ofte stillede spørgsmål

1. Kan man blot leje udstyret, uden en karaoke-vært?


Nej, desværre. Mit udstyr er af en kvalitet - og tilsvarende kompleksitet - så det kræver professionel betjening. Til gengæld giver dette nogle betydelige fordele.

En granskning af udlejningsmarkedet viser, at det man kan leje i f.eks. et døgn eller weekend til typisk 2500-3000 kr. er et system med højst 2000 titler, som man selv skal hente, stille op og betjene. Ligesom med en hver anden lejeartikel (en bil f.eks.) skal det kontrolleres for problemer, skader, mangler,  inden man kører af sted, for ellers risikerer man at betale erstatning for andres skader.   

Hyrer du mig får du adgang til over 10 gange så mange titler, professionel betjening, bedre og evt. kraftigere lyd. Og så slipper du for alle logistiske og tekniske hovedpine. Min erfaring viser, at 3 timers intensivt karaoke-show, hvor repertoiret tilpasses publikummets sammsnsætning og festens stemning, er rigeligt for at levere gode oplevelser, der huskes længe efter. Men hvis man ønsker en time mere kan man få det, uden at aftenens underholdning kommer til at koste mere end udlejning ellers havde kostet.    

2. 1000 Watt lyder af meget. Kunne mindre ikke også gøre det?

Lydanlæggets kapacitet har rigtig meget at sige om, hvor god, lyden bliver. Går man efter de billigste løsninger inden for udlejning, så får man en afspiller, som skal kobles til eget hifi-anlæg og TV. Det er måske ok til et lille selskab i dagligstuen, men næppe til en lidt større fest i selskabslokale med en decideret scene.  Et (evt. meget) kraftigt anlæg, der spiller på 30% eller 50% kapacitet kommer til at lyde meget bedre end et mindre anlæg, der skrues op til 100% for at fylde lokalet. Professionelle lydanlæg fordeler også lyden mellem højtalere i forskellige størrelser, sådan at signaler med forskellige frekvensområder (f.eks. bas og sang) forstyrrer og "stjæler" fra hinanden mindst muligt.   

3. Hvad vil det sige, at servicen målrettes den enkelte fest?

Festlige lejligheder varierer en del, alt efter, hvorvidt er er tale om firmaets julefrokost eller en polterabend, stamgæster på et værtshus eller unge til en studenterfest. Repertoiret skal kunne følge den herskende stemning, uanset hvor den vil hen, om det er dansktop, børnemelodier, melodi grand prix, musical, international rock, country, funk, disco eller blues. Ud over en stor katalog offline har jeg adgang til over 25.000 internationale online titler (som i øvrigt opdateres jævnligt). Det betyder, at jeg kan indfrie de fleste ønsker, og også, at jeg kan køre videre i et bestemt spor, såfremt der er stemning for det.  

4. Hvordan kombineres karaoke med festmusik?  

Jeg har mange års erfaring som festmusiker (se evt. her), hvor jeg har spillet både diner og op til dans. En oplagt blanding af festmusik med karaoke kunne være levende musik under f.eks. spisning og kaffen, som opvarmning til aftenens hovedaktivitet: karaoke. Det kan være en fin og lidt blødere måde at få folk i stemning, hvor de lærer mig lidt at kende, frem for en brat overgang fra spisning og hygge til "sig selv i rampelyset." I andre tilfælde - f.eks. til firmafester - vil man dele aftenen anderledes op: en times karaoke, efterfulgt af taler, en konkurrence, overrækkelse af præmier m.m. og så karaoke igen. I sådanne tilfælde skifter jeg helt sømløst og naturligt mellem rollerne karaoke-vært og (underlægnings-)musiker, idet det kræver ingen omstilling af udstyr, blot det hele er parat. Som festarrangør kan du sammensætte underholdningen som du vil.

5.  Hvor meget plads fylder "scenen"?

Som tommelfingerregel er 3 x 3 m rigeligt til mig, udstyret og et par sangere, men mindre kan også gøre det, hvis det kniber. Såfremt flere vil op og synge samtidigt sker det ofte helt naturligt, at "scenen" udvider sig til en større del af lokalet (hvor skærme evt. flyttes og drejes, så alle kan se).
35685960